- İşin takibinin yapılamaması
- Birimler arasında artan çatışmalar
- İşin tamamlanma süresinin ölçülememesi
- Zayıf iletişim
- Bitmeyen işler
- Artan maliyet
- Sorunların tespit edilememesi
- Yönetimin, günlük operasyon ile uğraşması
- Tekrarlanan hatalar
- Artan müşteri şikayetleri
- Memnuniyetsizlik
- Bilgiye erişim için aşırı zaman harcanması
- Sorumluluk sınırlarının gerçekte takip edilememesi
İçerik ve süreç otomasyonu sizi geleceğe taşır
PaperWork, hedeflerinizi gerçekleştirmek ve şirket kültürünüzü tüm çalışanlarınızla paylaşmanız için gerekli olan ortamı oluşturur. Operasyonel verimliliği artırırken, değişimin önünü açar. Süreçleriniz ve dokümanlarınız dijital dünyada tek bir sistem tarafından yönetilir, izlenir. Dijital dönüşüm ile birlikte benzersiz bir kullanım kolaylığı deneyimi sunar. Pazar koşulları değiştiğinde, süreçlerin yeni koşullara göre hemen adapte olmasını sağlar. PaperWork sadece kişileri değil, sistemleri de birbirine bağlar. Süreçlerin izlenmesi ve raporlanması ile üst yönetim, süreçlerin verimliliği konusunda doğru bakış açısına sahip olur. PaperWork, günlük operasyonu üzerine alır. Yöneticilerinize ve çalışanlarınıza daha verimli çalışmaları için zaman kazandırır.