Kalite standartlarını karşılamakla yetinmeyin, aksine bağlantılı, etkili ve otomatikleştirilmiş bir kalite kontrol süreciyle sürekli iyileştirmeyi hedefleyin. Veri işleme yükünü çalışanlarınızın omuzlarından alın, beklentilerin ötesine geçin ve her zaman en iyi sonuçları elde edin.
Kalitenin Dijital Platformu
Kalite yaşam tarzıdır, müşteri memnuniyetidir, verimliliktir. Kurumun tüm çalışanlarının oluşturduğu ortak akıl ile sürdürülebilir, müşteri memnuniyetini sağlayan işlemler bütünüdür. Kalite kurumun satıştan, üretime ve satış sonrası hizmetlerine kadar tüm bölümleri ile doğrudan ilişkilidir. Üretim ve hizmet kalitemizi yükseltmek için, kalite dokümanları ve süreçlerini yönetmek hayati önem taşımaktadır.
PaperWork’ün IOS ve Android üzerinde çalışan native mobil uygulamaları, kalite süreçlerinin sahadaki herhangi bir noktadan kolayca başlamasını sağlar. Tüm denetlemeler tablet ve telefon üzerinde çalışan kalite formları üzerinde yapılır. Kağıt formlar ortadan kalkar. Mobil ortamda yürüyen kalite süreçlerinde, fotoğraf çekerek uygunsuzluğun durumunu gösteren kanıtlar, sürece kolayca eklenir ve iyileştirme aksiyon görevleri hemen atanır, işin durumu anlık takip edilir
PaperWork aynı zamanda, fabrikalar için çok kritik olan FMEA çalışmalarında gerekli olan dijital platformu sağlar. FMEA çalışmalarının planlanmasını, ilgili kişilere görevlerin atanmasını ve atanan görevlerin zamanında yapılıp yapılmadığının kontrol edilmesini sağlar. İş zekası modülü ile FMEA çalışmalarının verileri kapsamlı olarak analiz edilir. iyileştirme alanlarını kolayca belirlenir. Tüm veri ve belgeler sistem üzerinde arşivlenir.
İşletmelerde, kağıt ortamında bulunan binlerce kalite dokümanın versiyonlarını takip etmek, onaylatmak ve doğru kişilere zamanında ulaştırmak neredeyse imkansız hale gelmiştir. PaperWork, dijital ortamda kalite dokümanlarını revizyonları ile birlikte yönetir. Yetkisiz kullanıcıların, doküman üzerinde değişiklik yapmasını engeller. Belgeler değişiklik yapmak için sürece dahil edilebilir. İşlem tamamlandığında, ilgili kişilere bildirim gönderir . Böylece herkes yapılanlardan hemen haberdar olur. Sistem kalite süreçlerini yönetir.
PaperWork BPM kurumun tüm süreçlerini yönetir. Kalite süreçleri, kurumun diğer kullandığı kurumsal uygulamalarla ve diğer iş akışlarıyla kolayca entegre çalışır. Örneğin, müşteri şikayet süreci sonunda gerekli görülürse, otomatik olarak DÖF süreci başlatılabilir. İşletmenin diğer süreçlerinden kalite süreçlerine kesintisiz olarak bilgi akışı sağlanır. Denetim süreçleri ve alınan farklı kalite belgeleri ile oluşan yoğun doküman trafiğini de versiyonları ile birlikte sistem üzerinde takip edilir. Gelişmiş elektronik formlar, verimsiz kağıt ve Excel formları ortadan kaldırır. Veriler hemen değerlendirilir ve işleme sokulur. İşler hızlanır verimlilik artar. Süreçler şeffaflaşır.
Gerçek Zamanlı İçgörüler ile Denetim Süreçlerinizi İyileştirin. Nasıl mı?
Kağıt ve Excel formlardan kurtulun, dijital ortamda verimli çalışın.
Gösterge panoları ve raporlar ile kalite süreçlerini izleyin ve ölçün.
- 5S süreci
- Uygunsuzluk düzeltici ve önleyici faaliyetler
- Süreç performans raporları
- Kalite kontrol
- Denetim
- Prosedür revizyon
- Müşteri şikayetleri, yazışmalar
- İSG, ramak kala
- Kurumsal risk yönetimi
- Güvenlik
- Süreç iyileştirme
- İtfaiye
- Çevre Güvenliği
- 6 Sigma
- Öneri toplama ve değerlendirme
- Kalibrasyon, muayene, ölçüm
- FMEA
- Kalite dokümanlarının versiyonları ile takip edilmesi
- Yeni revizyon oluştuğunda, belirlenen kişilere sistem içerisinden otomatik uyarı gönderme
- Belge üzerinde canlı mesajlaşma, görüş alma
- Belgenin eski versiyonlarına, yetki ile ulaşma
- Kimin ne zaman işlem yaptığın izlenmesi
- Gelişmiş arama motoru, indeks verilerinden veya belgenin içinde geçen kelimelerden belgeye erişim
PaperWork ile Bugün Tanışın
PaperWork’ün low-code mimarili akıllı dijital süreç ve doküman otomasyon platformuyla iş süreçlerinizin kontrolünü elinize alın.