Birlikte Kazanalım, Birlikte Büyüyelim

PaperWork ile Geleceğinize Yatırım Yapın!

PaperWork BPM, çözüm ortaklarına sürekli büyüme ve gelir fırsatları sunuyor. İş süreçlerini ve doküman yönetimini iyileştirmek için en iyi çözümleri sunarak, müşterilerinize verimlilik katın!

Neden PaperWork ile Ortak Olmalısınız?

Şimdi partner olun, geleceğin kazananları arasında yer alın!

PaperWork’te müşterilerimize üstün hizmet ve uzmanlık sözü veriyoruz. Seçkin sertifikalarımız ve sektör ortaklıklarımız bu sözü verebilmemizin ve bunu güvenle yapabilmemizin nedenlerinden biridir.Operasyonlarımızı en yüksek veri işleme standartlarına uyacak şekilde yapılandırdık, bu nedenle her sektör için düzenleyici gereksinimlerin bir adım önünde kalıyoruz. Büyüyen ulusal ayak izimiz bize, araçlarımızı ve iş ağlarımızı sağlayan şirketlerle derin ilişkiler kurma fırsatı veriyor. Bu uzmanlığı her gün daha iyi eğitimli çalışanlar ve son teknoloji paketler aracılığıyla sizin için kullanmaya çalışıyoruz.

Kanıtlanmış Çözümler

Platformumuz, iş süreçleri ve doküman yönetiminde sağladığı verimlilik ile geniş çapta tanınmaktadır. Bu çözümleri sunarak, müşterilerinizin operasyonlarını kolaylaştırmalarına, maliyetlerini düşürmelerine ve verimliliklerini artırmalarına yardımcı olabilirsiniz.

Gelir Artışı

Bir ortak olarak, kazançlı bir gelir akışına erişim sağlayacaksınız. BPM çözümlerine olan talebin artmasıyla, PaperWork BPM ekosistemindeki katılımınız önemli finansal kazançlar sağlayabilir. Ortaklık programımız, ortaklarımız için uzun vadeli karlılığı garanti altına almak üzere tasarlanmıştır.

Kapsamlı Destek

Başarınızı sağlamak için kapsamlı eğitim, pazarlama kaynakları ve teknik destek sunuyoruz. Adanmış ekibimiz, ekosistemimizdeki potansiyelinizi en üst düzeye çıkarmanıza yardımcı olmak için sizinle yakından çalışacaktır.

İnovasyon Merkezli

PaperWork BPM sürekli olarak yenilenmekte, en son teknolojileri ve yenilikleri entegre etmektedir. Bir ortak olarak, bu gelişmelerin ön saflarında yer alarak, müşterilerinize en ileri çözümleri sunacaksınız.

Birlikte Kazanalım

Ortaklık Nasıl İşliyor?

Özelleştirilmiş Çözümler

İster orta büyüklükte işletmelere, ister büyük kuruluşlara odaklanın, PaperWork BPM, müşterilerinizin özel ihtiyaçlarını karşılamak için özelleştirilebilir çözümler sunar.

Birlikte Büyüme

Ortaklarımız olarak, bilgi, kaynak ve başarı hikayelerini paylaşan işbirlikçi bir ağın parçası olacaksınız. Bu işbirlikçi yaklaşım, tüm ortakların birlikte büyümesini ve başarılı olmasını sağlar.

Gelir Paylaşımı

Ortaklık programımız, getirdiğiniz müşterilere dayalı olarak size sürekli bir gelir akışı sağlayan rekabetçi bir gelir paylaşım modeli içerir.

Pazarlama ve Satış Desteği

Ortaklara, PaperWork BPM çözümlerini etkili bir şekilde tanıtmanıza ve satmanıza yardımcı olacak kapsamlı pazarlama materyalleri, satış araçları ve stratejik rehberlik sağlıyoruz.

Paydone Group

Paydone Group, dijitalleşen dünyanın yarattığı yeni pazar koşullarında her firmanın bir teknoloji şirketi olmasının gerekliliğini karşılamak için çözümler üretiyor. Altyapı, danışmanlık, yazılım ve sistemler konusundaki 25 yıllık deneyimleri bir araya getirerek müşterilerine en iyi hizmeti sunuyor.

Siber güvenlik ve dolandırıcılık önleme çözümlerine ek olarak, Low Code PaperWork BPM platformunun satış, danışmanlık, hizmet, eğitim ve uyarlanması hizmetlerini de sunarak, verimlilik ve güvenlik alanlarında entegre çözümler sağlamaya devam edecek.

DGN Yazılım

2010 yılında sektöre adım atan DGN Yazılım, 12 yıllık tecrübesi, sunduğu hizmetler ve çözüm odaklı yaklaşımıyla faaliyetlerini 2020 yılından itibaren DGN Yazılım markası altında sürdürüyor.

Logo Yazılım ürünlerini kullanan firmalara, Logo ERP ürünleri için satış, danışmanlık, destek, özel raporlama ve özel yazılım hizmetleri sunan DGN Yazılım aynı doğrultuda Logo Yazılım’ın ‘Kurumsal’ ve ‘Çözüm Geliştirme’ bayisi olarak yetkilendirilmiştir.

DGN Yazılım, PaperWork platformunda da çözüm ortağı olarak yer alıyor. PaperWork uyarlama ve destek hizmetleri ile müşterilerine süreç ve doküman yönetiminde yenilikçi çözümler sunuyor.

Nexar

İşletmelerin dijital dönüşüm yolculuklarını hızlandıran yenilikçi bir yazılım danışmanlık firması olan Nexar, ERP (Kurumsal Kaynak Planlama), PaperWork BPM (İş Süreçleri Yönetimi) ve BI (İş Zekası) alanlarında sunduğu çözümlerle, şirketlerin operasyonel verimliliklerini artırmalarına, süreçlerini optimize etmelerine ve veriye dayalı kararlar almalarına yardımcı oluyor.

Uzman kadrosuyla PaperWork uyarlama hizmeti veren Nexar, dijital dönüşümde kilit rol oynuyor.

Cannon

Canon, ADF tarayıcı ve Düz yataklı tarayıcı seçeneklerinden oluşan geniş ürün yelpazesiyle arşivleme konusundaki tecrübesini siz değerli müşterilerimizle paylaşmaktadır.

Microsoft

Microsoft’un çözüm ortağı olan PaperWork© ürünümüz, Microsoft Windows Server ve Microsoft SQL Server ürünlerinin güncel versiyonlarını kullanmaktadır.

Koç Sistem

Koç Sistem, yılların verdiği tecrübeyle, GGSoft çözümleri ile müşterilerinin ihtiyaçlarını tam olarak karşılayan anahtar teslim projeler üretmektedir.

Robusta

Çalışan davranışlarını taklit edebilen otomasyon teknolojileri yardımıyla ofis çalışanlarının rutin, tekrarlayan ve öngörülebilir görevlerini hızlandıran, iş süreçlerinin kalitesini ve tutarlılığını artıran, işin ölçeklendirilmesini destekleyen, insan kaynağı tasarrufu ve maliyet avantajları.

Digital Planet

Türkiye’de e-Fatura konseptini ilk kez uygulamaya geçiren Digital Planet, “Kişiselleştirilmiş Akıllı Doküman” kavramı altında ödüllü yüksek sıkıştırmalı dijital doküman arşiv teknolojisini Türkiye’ye ilk getiren şirket olmuştur.

Kyocera

Müşterilerimizi memnun eden ürün ve hizmetler sunuyoruz, ‘Önce Müşteri’ Prensibini birinci önceliğimiz olarak alıyoruz. 20 yılı aşkın süredir, uzun ömürlü, düşük atıklı yazıcılar ve çok fonksiyonlu ürünler geliştirerek çevresel etkiyi en aza indirdik. 

Digitalaid

Bilişim alanında kamu kurum ve kuruluşları ile özel sektöre, PaperWork platformu ile İş Süreçleri Yönetimi ve Dijital Dönüşüm başta olmak üzere alanında deneyimli ve yenilikçi kadrosu İş Süreçleri Yönetimi, Süreç İyileştirme, Dijital Dönüşüm, Akıllı Otomasyon, Yönetim Danışmanlığı, CX Excellence ve PaperWork Uygulama Danışmanlığı hizmetleri vermektedir.

Delfin

Delfin sunduğu geniş hizmetlerle arşivlemeden donanıma, hayati önemdeki ihtiyaçlarınızı eksiksiz karşılar, işinize güç katar.

Ofisus Danışmanlık

Ofisus Danışmanlık, 2006 yılında alanında tecrübeli ve bilgili uzman kadrosuyla kurulmuş bir danışmanlık firmasıdır. Başta hibe teşvik programları, proje yazımı ve proje yönetimi olmak üzere KOBİ ve daha büyük ölçekte kuruluşların ihtiyaç duyduğu Ekonomi Bakanlığı, Tarım Bakanlığı, TÜBİTAK, TTVG (Türkiye Teknoloji Geliştirme Vakfı), Kalkınma Ajansları, Horizon 2020 ve diğer çeşitli Avrupa Birliği fonlarınca verilen desteklerden faydalanmaları için çalışmaktadır.

Grow International

Değişim ihtiyaçlarınızı tanımlamanızı ve karşılamanızı kolaylaştırmak için varız. Kurumsal ve kişisel olgunlaşmada en etkili paydaşınız olmak için çalışıyoruz.

Innova Bilişim

1999 yılında Türkiye’nin milli teknoloji gelişimini destekleme hedefiyle kurulan İnnova Bilişim Çözümleri, çok geniş bir yelpazede yenilikçi ürün ve çözümler geliştirerek, kurumların dijital dönüşüm çalışmalarına destek veriyor. Yapay zeka teknolojileri, büyük veri, veri analitiği, IoT, RPA, RaaS ve fintek alanlarında yetkinliğe sahip olan İnnova; sağlık teknolojisi çözümleri, ağ yönetimi ve izleme, self servis ve akıllı çözümler, havacılık çözümleri, arıza talep yönetimi, hizmet kalitesi yönetimi, idari ve yasal alacak takibi çözümleri, biyometrik imza, e-İşler, doküman ve portal yönetimi gibi alanlarda çözümler sunuyor. İnnova ayrıca yönetilebilir hizmetler, dış kaynak ve danışmanlık hizmetleri de veriyor.

Süper Entegratör

Süper Entegratör 25 yıllık sektör tecrübesi ve bilgi birikiminin ardından güncel ihtiyaçlara uygun VIP e-dönüşüm hizmeti vermek için %100 yerli sermaye ile kurulmuştur. Dijital dönüşümün en önemli konu başlıklardan biri olan e-Dönüşüm alanında projeler geliştirirken, bu alanda kurumların farklı ihtiyaçlarını karşılamak üzere nitelikli çalışan kadrosu ile dijital dönüşüm yolculuğunda kurumların yanında katma değerli hizmetlerle yer almaktadır. PaperWork ile olan hazır entegrasyonu sayesinde, gelen faturalar, otomatik olarak fatura onay sürecine dahil olur ve doküman yönetimi sistemine arşivlenir.

ECN Soft

ECNSoft bir PaperWork BPM çözüm ortağı olarak süreç danışmanlığının yanı sıra PaperWork platformu için uyarlama ve destek hizmetleri de sunmaktadır. Teori ve pratiği birleştirerek, şirketlerin mevcut süreçlerini zaman ve sektör standartlarına göre analiz etmekte ve iyileştirme aşamalarını büyük bir başarı oranıyla tamamlamaktadır.

 

Deneyimli ekipleri, birçok projede yer almış ve süreç yönetimi alanında uzmanlaşmıştır. İş süreçlerinin gözden geçirilmesinde süreç sahipleriyle birlikte çalışarak, optimizasyon için gerekli adımları belirleyip PaperWork platformuna aktaran ECNSoft ekibi, deneyimleri ile kaynak, zaman ve maliyet unsurlarını optimize etmektedir.

QSoft

QSOFT’un CXPerium yapay zekâ destekli WhatsApp çözümü, artık PaperWork BPM platformunun entegre bir parçası olarak çalışacak. Bu iş birliğiyle kullanıcılar, sadece WhatsApp üzerinden talep oluşturup iş akışlarını başlatabilecekler. CXPerium, gerçek zamanlı etkileşimler kurmanıza, soruları hızlı ve doğru şekilde yanıtlamanıza, talepleri ve iş süreçlerinizi optimize etmenize olanak tanır. Yapay zekâ destekli WhatsApp çözümleri sayesinde müşteri memnuniyetinizi artırabilir, satışlarınızı optimize edebilir ve iş süreçlerinizi daha verimli hale getirebilirsiniz.

İş Ortaklığı programımız hakkında bilgi almak için, lütfen formu doldurun
  • İş Ortaklığı programımız hakkında bilgi almak için, lütfen formu doldurun