Süreç Tasarımı

Basit ve Güçlü Süreç Otomasyonu

PaperWork’ün Süreç Tasarımcısı ile daha düşük maliyetler, daha hızlı operasyonlar ve daha mutlu çalışanlar için tüm iş süreçlerinizi otomasyona geçirin.

Süreçleri Kod Yazmadan Tasarlayın, Test Edin ve Canlıya Alın

PaperWork’ün Süreç Tasarımcısı, kodlamaya ihtiyaç duymadan otomatikleştirilmiş süreçleri tasarlayabileceğiniz, uygulayabileceğiniz ve çalıştırabileceğiniz bir dünyaya açılan kapınızdır. PaperWork’ü diğerlerinden ayıran basitlik, güç ve zekânın benzersiz birleşimini deneyimleyin.

Kritik İş Sistemleri Genelinde Dağıtım

İşletmeniz için hayati önem taşıyan kayıt sistemleri, içerik depoları ve iletişim kanalları genelinde otomatik iş akışlarını hızla dağıtın. Süreç Tasarımcımız mevcut altyapınızla sorunsuz bir şekilde bütünleşir.

Her Adımda Destek

Süreç uzmanlarından oluşan ekibimiz süreç dönüşüm yolculuğunuzun her adımında size destek olmaya hazır. İlk kurulumdan devam eden optimizasyona kadar başarılı olmanıza yardımcı olmak için buradayız.

Hızlı ve Sezgisel Tasarım

Kullanıcı dostu, sürükle ve bırak özellikli tasarım tuvalimizle otomatik sürecinizi hızlı bir şekilde çalışır duruma getirin. İşletmeniz için en iyi sonuçları elde etmek amacıyla iş akışlarınızı kolayca kavramsallaştırın, görselleştirin ve yineleyin.

Dakikalar İçinde Gelişmiş İş Akışları

Görevleri ilerleten ve kurumsal sistemlerle etkileşim kuran iş akışları tasarlayın; üstelik kodlayarak değil, tıklayarak. Sürükle-bırak özellikli görsel tasarım araçlarımız, en karmaşık süreçlerin bile görselleştirilmesini ve otomatikleştirilmesini kolaylaştırır ve konsept aşamasından dağıtım aşamasına haftalar veya aylar değil, günler içinde geçmenizi sağlar.

Her Adımı Otomatikleştirin

Form otomasyonu, robotik süreç otomasyonu, belge oluşturma ve e-imzaya yönelik entegre bileşenlerle karmaşık, uçtan uca iş süreçlerinin her adımını otomatikleştirin. PaperWorkBPM ile ihtiyacınız olan tüm araçlara tek bir yerde sahip olursunuz.

01

Firma dışındaki kullanıcılara özgürlük!

PaperWork ün bilet kullanıcısı özelliği firma dışındaki kişilerin iş akışlarında ve dokümanlarla ilgili işlemlerde aktif rol almasını sağlayan ücretsiz bir kullanıcı tipidir. Bilet kullanıcısı ile firma içinden gönderilen herhangi bir formu dışarıdan doldurabilir ve belge yükleyebilirsiniz.

02

Kuralı değiştirin, ilgili formları ve iş akışları otomatik güncellensin!

PaperWork platformu, bütünleşik çalışan kural motoru içermektedir. İş akışlarında ve elektronik formlarda yapılan kontroller, sabit değişkenler, listeler, tablolar ve kodlama gerektiren kurallar merkezi bir kütüphanede toplanır. Kütüphanedeki kural bileşenlerinde bir değişiklik yapıldığında, formlar ve iş akışlarında değişiklik yapmadan tüm sistemin yeni parametrelere göre çalışması sağlanır. Kural motoru, iş akışının uyarlama süresini kısaltır ve destek maliyetlerini düşürür.

03

Doküman yaratmanın en kolay yolu!

Süreç sırasında dinamik belge şablonları, formlar üzerindeki verileri kullanarak, istenen dokümanı otomatik olarak üretir. Bu işlem sürükle bırak ile tasarıma eklenen, hazır doküman yaratma aktivitesi sayesinde, kod yazmadan gerçekleşir. Örneğin müşteri şikayetleri sürecinde, belirli bir adımda kullanıcı form üzerine şikayet cevabını girdiğinde, sistem müşteriye gönderilecek cevap mektubunu form üzerindeki bilgilerden otomatik olarak yaratır. Oluşan belgeyi, belirtilen kurala göre e-posta veya indirme linki olarak müşteriye yollar. Daha sonra da belgeyi, doküman yönetimi sisteminde müşteri dokümanlarının arasına arşivler.

04

Siz neredeyseniz, PaperWork orada!

Native Mobil uygulamamız ile süreç ve belgelere ofis dışındayken bile kolaylıkla erişilir. Çalışanlar, her ortamdan ve cihazdan gelişmiş mobil formlarımız ile yeni iş başlatır, belgeleri onaylar, revize eder ve atanan görevleri tamamlar. Mobil bildirimler (push message) kullanıcılar atanan görevlere hızlıca ulaşır.

Sezgisel Form Sihirbazı

Sezgisel bir sürükle ve bırak oluşturucuyla formları anında tasarlayın ve otomatikleştirin. Her cihaza ve her ekran boyutuna uyum sağlayan modern, duyarlı formlar oluşturun.

Görsel İş Akışı Tasarımcısı

Görsel iş akışı tasarımcısını kullanarak süreçlerinizin haritasını kolaylıkla çıkarın. Paralel dallar ve koşullu adımlar da dahil olmak üzere mükemmel eylem dizisini oluşturun.

Dinamik Görev Atamaları

Verilere, rollere veya organizasyon yapısına göre kullanıcılara dinamik olarak görevler atayın.

Gerçek Zamanlı SLA ve Bildirimler

Sabit veya formül tabanlı SLA'lar ve bildirimlerle süreçlerinizden haberdar olun. Ekibinizi gerçek zamanlı güncellemeler ve uyarılarla bilgilendirerek süreçlerinizin yolunda kalmasını sağlayın. Süreye dayalı yükseltmeler ve bildirimlerle süreç uyumluluğunu sağlayın ve hizmet düzeyi anlaşmalarınızı karşılayın.

Gelişmiş Erişim Kontrolü

Gelişmiş erişim kontrolü özelliklerimizle süreçleriniz boyunca güvenliği ve gizliliği koruyun. Rol tabanlı erişim kontrolüyle verilerinizi ve süreçlerinizi koruyun.

No-Code Entegrasyonlar

Tek satır kod yazmanıza gerek kalmadan diğer iş uygulamalarıyla entegrasyon sağlayın. Görsel tıkla ve yapılandır bileşenlerimiz, SOAP ve REST web hizmetlerine bağlanmayı kolaylaştırır.

Mobil Kullanıma Hazır Tasarım

Süreçlerinize istediğiniz zaman, istediğiniz yerden erişin. PaperWork ile iş akışlarınızı hareket halindeyken yönetebilir, iş sürekliliğini sağlayabilir ve yanıt sürelerini iyileştirebilirsiniz.

Süreç Versiyonlama

Süreçlerinizin farklı versiyonlarını kolayca yönetin ve takip edin. Süreç versiyonlama özelliğimiz, değişiklikleri geri almanıza ve süreç gelişiminizin net bir geçmişini korumanıza olanak tanır.

3d-maskot

PaperWork ile Bugün Tanışın!

Şimdi daha akıllı, daha hızlı ve daha verimli iş akışlarına doğru adım atmanın tam zamanı.