Süreçleri PaperWork'e taşıyın, Outlook içinden kullanın.
Kullanıcılar her iş için farklı uygulamaların ara yüzlerine giriş yapmaktan yoruldu. Şirketler ise, süreçleri yönetmek için bu kadar fazla uygulamanın kullanılmasının getirdiği yüksek maliyetler ve işletim zorluğu ile karşı karşıya kaldı. PaperWork , süreçleri üzerine alarak, farklı uygulamaların kullanılması gerekliliğini ortadan kaldırır. Kullanım kolaylığı sağlamak için, kullanıcıların bilgisayarında hep açık olan, Outlook uygulamasının içine yerleşir. Böylece kullanıcılar tek ara yüzden, Outlook içindeki uygulamamızı kullanarak, iş akışı başlatabilir veya atanan görevlerle ilgili işlemleri kolaylıkla, başka uygulamaları açmadan yapabilirler. Outlook iş akışı add in’imiz, web uygulamamız ile aynı özelliklere sahiptir. PaperWork’ün benzersiz kullanım kolaylığı, projenizin garantisidir. Güçlü responsive elektronik formlarımız, Outlook, SAP, native mobil ve HTML5 responsive web uygulamalarımız içinden kullanılabilir.
Birleşik Görev Yönetimi
Tüm iş akışı ihtiyaçlarınız için birleşik ve kolaylaştırılmış bir arayüz sağlayarak tüm iş süreçlerinizi doğrudan Microsoft Outlook'tan yönetin. Farklı uygulamalar arasında geçiş yapmanıza gerek yok.
Takım Performansı Raporlaması
Verimliliği ölçmenize, eğilimleri belirlemenize ve veriye dayalı kararlar vermenize olanak tanıyan, geçmiş ve gerçek zamanlı bilgiler sunan ekip performansı raporlamasıyla iş akışlarını izleyin ve kontrol edin.
Doküman Yönetimi
Bir forma eklenen tüm belgeler otomatik olarak merkezi bir belge havuzuna gönderilir ve bu, belge yönetim sisteminizde tanımlanan tüm politikaları tüm formlara aynı şekilde uygulamanıza olanak tanır.
Süreç Geçmişi
İşlem geçmişinizi doğrudan Outlook'tan takip edin. İşlem Geçmişi özelliğiyle, iş akışlarınızın başlangıcından tamamlanmasına kadar tüm yaşam döngüsünü doğrudan Outlook arayüzünüzden görüntüleyebilirsiniz.