Muhasebe, Takas, Bilgi İşlem, İç Denetim, Krediler, Operasyon departmanlarının kullanacağı süreçler PaperWork aracılığıyla yürütülecek. Öncelikli olarak Genel Müdürlük ve Şubeleri kapsayan Hesap Açma ve Müşteri Bilgi Güncelleme süreçleri uygulamaya alınacak. Şubelerden Müşteri Temsilcileri tarafından alınan hesap açma talepleri iş akışı sürecine dahil edilip gerekli onay aşamalarından geçtikten sonra operasyon birimi tarafından hesap açma işlemi gerçekleşecek.
Ayrıca PaperWork’te bulunan belge taslağı oluşturma özelliği sayesinde Müşterilere ait sözleşme taslağı PaperWork üzerinden oluşturulabilecek.
Projenin diğer fazında ise PaperWork ile Anadolu Yatırım tarafından kullanılan ERP programı arasında web servis aracılığıyla bilgi alışverişi sağlanacak. İş akışı sonunda açılan hesap bilgileri ERP programına gönderilecek. Böylelikle çalışanlar aynı bilgiyi farklı programlara tekrar tekrar tanımlamasına gerek kalmayacak, hatalı bilgi girişi de engellenmiş olacak.