Sandığın bünyesinde bulunan Üye İlişkileri, Ticari Faaliyetler, Hukuk, İK, Muhasebe ve Evrak Kayıt departmanlarına ait belgeler PaperWork üzerinde arşivlenmektedir.
Yaklaşık 18.000 üyesi bulunan TTBYS fiziksel olarak arşivlediği yaklaşık 1 milyon üye belgesini artık PaperWork üzerinden kurum genelinde yetkiler dahilinde paylaşıma açılmıştır. PaperWork; taranarak üye numaralarına göre klasörlenmiş olan üye belgelerini, otomatik olarak web servisi aracılığıyla TTBYS’nın kendi sisteminden üye bilgilerini çekip , elektronik formları doldurarak arşivlemiştir. Geçmişe yönelik arşivlemeye ek olarak geleceğe yönelik olarak da , kendi otomasyon uygulamalarında oluşan veriler otomatik olarak PaperWork’ün web tabanlı elektronik form arayüzlerine aktarılmaktadır. Kullanıcılar tamamıyla web ortamında çalışan arayüzler üzerinden her yerden kayıt ve belgelere ulaşabilmektedirler.
Gelen /Giden evraklar otomatik sayaç ve tarih hatırlatmaları ile kolaylıkla izlenebilir hale gelmiştir. PaperWork ‘ün mesajlaşma sistemi sayesinde, kullanıcılar kayıt ve belgeleri PaperWork üzerinden birbirlerine göndermeye başlamışlardır. Böylece iç yazışmaların elektronik postalar üzerinde kontrolsüz olarak yapılmasının önüne geçilmiştir. Departman yöneticileri PaperWork’ün tarih bazlı uyarı sistemi sayesinde özellikle Sözleşme bitiş tarihi Duruşma tarihi vb. gibi önem arz eden günlerden belirledikleri gün kadar önce aldıkları uyarı mailleri ile işlerini en verimli şekilde yönetmektedirler. Sandık çalışanları artık dosyalar veya birimler arasında belge aramakla vakit kaybetmiyor, PaperWork ile aradıkları belgelere hızlı ve güvenli bir şekilde ulaşıyorlar.
Projenin ilerleyen safhalarında PaperWork’ün SDK’i (software development kit) kullanılarak, .Net tabanlı kendi uygulamalarıyla ileri seviyede entegrasyonlar planlanmaktadır.