Doküman trafiğinin çok yoğun olduğu hukuk bürosunda tüm evraklar dijital ortamda takip edilecek. Gelen giden evraklar, dava dokümanları ve müşteri evrakları merkezi sistem tarafından yönetilecek. Hukuki süreçlerde PaperWork ile dijital ortama aktarılacak. PaperWork BPM süreçleri ölçüp verimliliklerini takip edecek.
Ne Düşünüyorsunuz?
İlgili yazılar
ERP’nizi BPM ile Tamamlayın!
Ocak 30, 2025
Kayıt Yönetimi (Record Management)
Ocak 28, 2025
Dijital Dönüşümde PaperWork BPM’in Önemi
Ocak 10, 2025
Bize Yazın
PaperWork'ü görmeden karar vermeyin!
Bizimle iletişime geçin, size özel bir demo gerçekleştirelim.
İhtiyaçlarınızı dinliyor ve sizin için özel bir demo hazırlıyoruz.
Kazançlarınız:
- Müşteri odaklılık
- Bağımsız uyarlama
- Rekabetçilik
- Hızlı sonuçlar
- Çözüm odaklılık
- Şeffaflık
Sırada ne var?
1
Sizin için uygun bir zaman aralığı belirliyoruz.
2
Bir tanışma toplantısı düzenliyoruz.
3
Size özel bir demo gerçekleştiriyoruz.