SAP için Doküman Yönetimi

PaperWork'ün SAP için Doküman Yönetimi Çözümüyle Tanışın

PaperWork’ün üretkenliği ve verimliliği artırmak için tasarlanmış kusursuz içerik hizmetleriyle SAP operasyonlarınızı kolaylaştırın.

SAP sisteminizi PaperWork ile geliştirin

PaperWork’ün SAP Doküman Yönetimi hizmeti, SAP operasyonlarınızı geliştirmek için tasarlanmış özelliklerle doludur.

Çift Yönlü Entegrasyon

Uygulamalar yalnızca dokümanları görüntülemekle kalmaz, aynı zamanda onları kaydederken metaverileri otomatik olarak PaperWork'e aktarabilir.

Yüksek Performans

SAP arayüzlerinden dokümanlara doğrudan erişim, üretkenliği artırır.

OCR ve Tam Metin Araması

Doküman içindeki anahtar kelimeleri veya metni kullanarak herhangi bir dokümana hızlıca erişin.

Çoklu Format Desteği

Dokümanları MS Office, PDF, TIFF, BMP, JPEG, DJVU, MSG dâhil, çeşitli formatlarda görüntüleyin.

Doküman Versiyonlama

Bir dokümanın tüm sürümlerini takip edin ve gerekirse önceki sürümlere kolayca erişin.

Eposta Entegrasyonu

Dokümanları sistemden ayrılmadan e-postayla gönderin. 

Not Ekleme

Ek bağlam veya talimatlar için dokümanlara notlar ekleyin.

ÖZELLİKLER

SAP için Doküman Yönetimi

PaperWork’ün SAP için Doküman Yönetimi hizmeti, elektronik ve taranmış dokümanlarınızı yönetmek için merkezi, esnek ve son derece güvenli bir platform sağlayarak SAP uygulamalarınızla sorunsuz bir şekilde entegre olur.

Kusursuz Entegrasyon

PaperWork, SAP ve diğer kurumsal uygulamalarla entegre olarak, arşivlenen belgelere bu uygulamaların içinden doğrudan erişime olanak tanır.

Merkezi Doküman Yönetimi

Tüm belgeler PaperWork'te arşivlenerek bilgilerin kolay yönetimi ve paylaşımı sağlanır.

Artan Verimlilik

SAP ve diğer uygulamalar içinden belgelere doğrudan erişim, süreçleri hızlandırır ve hataları önler.

Sürüm Kontrolü

Her zaman belgelerin en son sürümü üzerinde çalışarak karışıklığı ortadan kaldırın ve doğruluğu sağlayın.

Mobil Erişim

PaperWork'ün mobil uygulamalarıyla belgelerinize istediğiniz zaman, istediğiniz yerden erişin.

Yönetmeliklere Uygunluk

Merkezi belge yönetimi, KVKK (Kişisel Verilerin Korunması Kanunu) gibi düzenlemelere uyumu kolaylaştırır.

Çift Yönlü Entegrasyon

PaperWork SAP ECM UI, SAP ile tam entegre bir doküman yönetimi çözümüdür. Kullanıcılar, tek tık ile SAP içerisinden doküman arama, tarama, ekleme, versiyonlama ve paylaşma gibi işlemleri kolayca gerçekleştirebilirler. Kullanıcılar, alışık oldukları SAP arayüzlerini kullanırken, aslında PaperWork doküman yönetimi sistemini kullandıklarının farkına varmazlar. Bu entegrasyon sayesinde, doğru zamanda doğru belgelere hızlıca erişebilirler. Malzeme resimleri, prosedürler, sözleşmeler, insan kaynakları dokümanları, faturalar gibi belge türleri, SAP kayıtları ile kolayca ilişkilendirilebilir.

İki yönlü entegrasyon sayesinde kullanıcılar, istedikleri takdirde SAP içerisinden veya PaperWork’ün web uygulaması ve mobil uygulaması üzerinden belgelere erişebilirler. PaperWork’ün gelişmiş arama motorunu kullanarak, SAP içerisinden anahtar kelimeler veya belgenin içinde geçen kelimeler (OCR) ile her türlü belgeye hızlıca erişilebilir. Bu çözüm, belge yoğun işlemlerde kullanıcıların işlerini kolaylaştırır ve verimliliği artırır.

Videoyu Oynat

Dokümanlarınıza İster SAP İçinden, İster Web'den Erişin

PaperWork SAP ECM UI, kurumların satın alma, fatura girişi, insan kaynakları, sipariş, kalite gibi bölümlerinde yoğun olarak belge işlemleri yapılan alanlarda etkin bir şekilde çalışır. Bu çözüm, doğrudan SAP S/4HANA ve R3 uygulamalarının içinden çalışarak belge işlem yükünü üzerine alır ve SAP sistemini rahatlatırken performansını artırır.

PaperWork’ün yapay zeka destekli belge maskeleme modülü ISDD, SAP’den kaydedilen belgeler içerisinde yer alan kişisel bilgileri KVKK’ya (Kişisel Verilerin Korunması Kanunu) uygun olarak maskeler. Bu sayede yasal düzenlemelere uyumu kolaylaştırır ve veri gizliliğini korur.

Belgelere SAP Arayüzü Olmadan Ulaşın

Belgelere, SAP kullanmadan, PaperWork’ün kolay kullanılan web ve mobil uygulamalarından erişin.

Belgeleri SAP içinden URL link ile paylaşıp, kolayca PaperWork’ün web ara yüzünden görüntüleyin.

PaperWork merkezi doküman yönetimi sistemi, tüm kullanıcıların, ortak belgeler üzerinde çalışmalarını sağlayarak işleri hızlandırır.

SAP için Doküman Yönetimi Çözümümüzün Sağladığı Faydalar

  • Kullanıcıların belgeye doğrudan SAP ara yüzlerinden ulaşması ile verimliliğin artması
  • SAP içerisinde yapılan işlemlere ait  belgelerin arşivlenmesi, işlem ile ilişkilendirilmesi
  • SAP kullanıcısı olmayan kullanıcıların PaperWork web ara yüzlerinden, SAP tarafından arşivlenen belgelere ulaşması sayesinde, departmanlar arası iletişim performansının yükselmesi
  • PaperWork’ ün SAP ile entegre çalışması ile, PaperWork web arayüzlerinden arşivlenen belgelerinin SAP ile kolaylıkla ilişkilendirilmesi ve SAP arayüzlerinden anında görüntülenmesi
  • Belgenin versiyonlarının takibi ile güncel olmayan belge üzerinde işlem yapılmasının önüne geçilmesi.
  • SAP’nin sürüm yükseltmesi sırasında, belgeler PaperWork üzerinde arşivlendiği için, belgelerle ilgili işlem yapılmadığından işlem süresinin kısalması ve sistemin sürüm yükseltmeden etkilenmemesi
  • Yetkilendirme ve detaylı log (tarihçe) yapısı ile belge üzerinde yapılan her türlü işlemin kaydının tutulması ile yetkisiz kullanımların önüne geçilmesi
  • Belgelerin merkezi bir sistemde arşivlenmesi ile SAP, PaperWork veya diğer kurumsal uygulamalardan belgelerinin görüntülenmesinin mümkün olması
  • Merkezi arşiv sisteminin yönetiminin ve işletim maliyetlerinin düşük olması
  • Belgelerin farklı uygulamalar tarafından, tekrar tekrar alınıp bu uygulamalar üzerinde tutulmasının önüne geçilmesi ile verimliliğin artması
  • Diğer kurumsal uygulamalardan PaperWork’e arşivlenen belgelere, SAP içerisinden ulaşılmasının sağladığı verimlilik artışı
  •  

PaperWork ile Bugün Tanışın!

İster iş süreçlerini kolaylaştırmak isteyen bir iş lideri olun, ister kurumsal düzeyde yönetişimle çeviklik ve yenilik arayan bir BT uzmanı olun, PaperWork sizin çözümünüzdür. Gerçek dijital dönüşüme giden eksik bağlantıyı bizimle keşfedin.