Tüketici Taleplerinin Hızına Yetişin
Büyümeyi ve sürdürülebilirliği teşvik etmek için işbirliğine dayalı yeni bir ürün geliştirme sürecini uyarlayın. Pazarlama ve satış ekiplerini bir araya getirin.
Satış & Pazarlama Faaliyet Yönetimi
Pazarlama ve satış ekiplerini koordine etmek, satış rakamlarını pazarlama faaliyetlerine göre dağıtmak ve faturaları doğru faaliyet dökümünü kullanarak işlemek önemli ama külfetli bir iştir. PaperWorkBPM, işlem sürelerini iyileştirmek ve hataları azaltmak için departmanlar arasındaki süreci otomatikleştirerek şirketlerin pazarlama faaliyetlerini takip etmesine ve satış rakamlarına dağıtmasına yardımcı olur. Şirketler, daha bilinçli kararlara dayalı başarılı kampanyalar oluşturmak için pazarlama ve satış faaliyetlerine ilişkin doğru verilere sahip olabilir.
İnovasyon ve Yeni Fikir Üretme Mevzuatı
Dünya hızla değişirken, talep ve beklentileri karşılamayan fikir, ürün ve işleyiş biçimlerinin karlılık ve sürdürülebilirlik üzerinde büyük etkisi olacak. Ancak mevcut ekonomik iklim nedeniyle şirketler, en merkezi süreçlerini, yani inovasyonu nasıl başaracaklarını yeniden düşünmeye giderek daha fazla istekli oluyor. Kuruluşlar, yeni ürün ve hizmet düşüncesi sürecine daha fazla çalışanı dahil ederek fikir havuzunu genişletebilirler.