Tasarlayın, Uygulayın, Canlıya Alın!
Süreç otomasyonlarınızı iş analistleri ve amatör geliştiricilerin gücüyle destekleyin. BT ekiplerinizin üzerindeki yükü azaltın; PaperWork’ün sürükle-bırak süreç otomasyonu platformunu kullanarak kurumsal düzeyde iş süreçlerini tasarlayın, canlıya alın ve uygulayın.
Dijital Süreçler Verimliliğin Anahtarıdır
Modern responsive formlar, gelişmiş iş akışı, doküman yönetimi, mobil uygulama, entegrasyon katmanı, yapay zeka (AI) ve iş zekası (BI) bölümlerinden oluşan PaperWork platformu ile süreçleri otomatize etmek ve yönetmek çok kolay. Doğru platform ile yola çıkarsanız, değişimlere kolayca adapte olursunuz. PaperWork platformunun Low-Code mimarisi ile, kısa süre içinde iş ihtiyaçlarınıza uygun, süreç uygulamalarını kendiniz de hazırlayabilirsiniz.
PaperWork ile Hızlı Uyum
Yaratır PaperWork süreç yönetimi, sürükle bırak çalışan , grafiksel elektronik form ve iş akışı tasarım araçları ile hızlıca yeni süreçleri oluşturmanızı veya mevcutlarda kolaylıkla değişiklik yapmanızı sağlar. Hazır entegrasyon modülleri ve dahili doküman yönetimi kabiliyetleri ile kurumun tüm süreç ve dokümanlarını yönetir. Hedeflerine ulaşmasını sağlar. Doğru platform ile yola çıkarsanız, değişimlere kolayca adapte olursunuz. İsterseniz kısa süre içinde iş ihtiyaçlarınıza uygun süreçleri, bize bağımlı olmadan kendiniz de tasarlayabilirsiniz.
PaperWork, BPM + ECM + AI + BI + MOBILE
“En değerli kaynağımız, en verimli kullanılması gerekendir” fikri ile geliştirilen, yapay zeka destekli PaperWork BPM+ECM platformunun merkezinde insan verimliliği yatar. Çözümümüz, çalışanlar ile empati kurar. Günlük işleri üzerine alır, verimliliği arttırır. Kaynak optimizasyonu sağlar. Yeni fikirlerin gelişmesi için, yaratıcı dijital çalışma ortamı sağlar.
Entegrasyon Sihirbazı
Dijital dönüşümün ortasında entegrasyon bulunur. Süreçlerin verimli olması için, kurumsal uygulamaların birbirleriyle konuşması hayati önem taşır. Sürecin parçaları, farklı uygulamalar üzerinde çalışıyor olabilir. Çalışanların işlerini yapmak için farklı uygulamalara giriş çıkış yaparak işlem yapmaları, hata yapmalarına, zaman kaybına ve verimsizliğe sebep olur. Süreçler takip edilemez, ölçülemez
PaperWork aynı süreç üzerinde farklı uygulamaları birbirine bağlar. Sürecin kesintisiz olarak çalışmasını sağlar. PaperWork BPM, benzersiz entegrasyon yeteneği ile en verimli süreçleri yaratmanızı sağlar. Hataları ve süreçlerin takip edilememesi sorunlarını kalıcı olarak ortadan kaldırır.
Basit ve Hızlı Süreç Otomasyonu
İnsan odaklı iş akışları ve içerikleri tek platformdan dijitale aktarın
PaperWork süreç otomasyon platformu, amatör geliştiriciler ve iş analistlerinize kuruluşunuz içindeki iş akışlarını tasarlama ve dağıtma konusunda daha fazla kontrol sağlayarak dijital dönüşümünüzü hızlandırır.
İşleri PaperWork’ün gelişmiş web formları ile webden, mobilden istediğiniz yerden yapsanız, belgeleri onaylasanız, Ekibinizin iş yükünü ve işlerin durumunu anlık olarak görseniz, süreç performansını ölçseniz, işlerinizi yapmak için ofise gitmeniz gerekmese çalışma hayatınız muhteşem olmaz mı?
Ya Dönüşeceksiniz, Ya Dönüşeceksiniz!
Dijital dönüşüm dalgası tüm dünyada iş yapma şekillerini kökten değiştiriyor. Hangi iş kolunda olursanız olun, ana süreçlerinizi dijital ortama aktarmak artık bir zorunluluk haline geldi. Yeni dijital dünyada süreçlerin ölçülmesi, izlenmesi ve gerekliliklere göre kolayca değiştirilebilmesi hayati önem taşımaktadır.
Süreçlerini dijital ortamda yöneten ve sürekli olarak güncelleyen rakiplerinizle nasıl baş edeceksiniz?
İZELTAŞ’ın dijitalleşme serüvenini esprili bir dille anlatmak için hazırladığı ödüllü kısa film serisi “Kâğıtların Kurtuluşu” yayında!
Kolay uyarlama, kolay kullanım, kolay entegrasyon.
“Kolay uyarlama, kolay kullanım, kolay entegrasyon” stratejisi doğrultusunda, 2013 yılında pazara sunulan 3. Jenerasyon PaperWork Platformuna, Form Sihirbazı, Entegrasyon Konnektörleri ve Kural Motoru gibi Low-Code mimarisini destekleyen parametrik altyapılar eklenmiştir. Uyarlama sırasındaki kodlama ihtiyacını çok azaltan bu teknolojiler, firmalara hız, maliyet avantajı ve esneklik sağlar. PaperWork, Ar-Ge faaliyetlerini müşterilerimizin karmaşık süreçleri minimum eforla, kimseye bağımlı olmadan kolayca uyarlayabilmeleri üzerine yoğunlaştırmıştır.
PaperWork’ün Low Code BPM teknolojisi ile firmalar değişen koşullara göre , süreçleri kolayca adapte ederler. Müşterilerinin ihtiyaçlarını, en yüksek kalite de karşılayan hizmet ve ürünleri yaratan verimli süreçleri oluştururlar.
İşler nerede bekliyor?
İşin hangi adımda işlem gördüğü, swimlane akış diyagramı üzerinde farklı renk gösterimi ile takip edilebilmektedir. İşin, süreç içerisinde tamamlanan adımları mavi, işlem için beklediği adım ise kırmızı renk ile gösterilir. Kullanıcı sürecin hangi adımda olduğu bilgisine görsel olarak erişebilir. Süreçler anlık olarak izlenir. Kişilere ne zaman atama yapıldığı, ekindeki belgelere ve ne kadar sürede işlem gördüğü gibi bilgilere, kullanıcılar bir tıklama ile erişebilir.
Unvana iş ataması yapın, değişiklikler sizi yormasın.
Organizasyon şemaları, İK uygulamaları ve SAP, Oracle gibi ERP uygulamalarının şemaları ile entegre çalışır. Kişi yerine unvana iş ataması yapın, görev değişikliği olduğunda, işler otomatik olarak o unvandaki kişiye gider. Sınırsız sayıda organizasyon şeması tanımlanır. Her işlem adımına ayrı organizasyon şeması atanabilir. Unvana iş atama destek maliyetlerinizi düşürür.
Zamanlayıcı, kullanıcıların verilen hedef sürede işi yapmalarını sağlar.
Hedef sürede işin tamamlanıp tamamlanmadığını kontrol edin. Kişiye veya gruba atanan her işe, sabit görev tamamlama süresi verin. Hedef süre aşıldığında otomatik olarak aksiyon alın. Hedef süre aşıldığında uyarı e-postası gönderin. İşi başkasına atayın ya da işi aynı kişiye tekrar atayın. Web servisi ile diğer uygulamaları tetikleyin, başka bir PaperWork iş akışını başlatın ve DLL (Method) çağırarak işlem yapın.
Dönüşüm Zamanı Gelmedi mi?
Karmaşa Verimliliğinizi Düşürmüyor mu? İş yapma şeklimizi, müşteri beklentilerine göre düzenlemeliyiz. Süreçlerimiz, müşterilerimize sunduğumuz ürün ve hizmet kalitesini yükseltmek için dijital ortama aktarılmalıdır. Elektronik postalar, kağıt formlar, telefon, Excel gibi araçlar ve ERP uygulamalarını kullanarak, süreçleri tam olarak ölçmek, izlemek ve verimli olarak işletmek imkansızdır.
PaperWork, web/mobil elektronik formları ile verileri sahadan toplar ve hemen sürece dahil eder. Excel dosyalarını ve kağıt formları ortadan kaldırır. İşlem adımlarını anlık olarak takip etmenizi sağlar. Hedef süre ve performans takibi ile kaynak planlamasını kolaylaştırır. Sürecin sorunlu noktalarını bulup, iyileştirmenizi sağlar. Hizmet ve servis kalitenizi yükseltir.
PaperWork’ü Görmeden Karar Vermeyin!
İzlenebilir şeffaf süreçler gelirinizi artırır, rekabet avantajı sağlar, riskleri azaltır ve müşteri odaklı dönüşüm sağlar. Rekabetçi olmak istiyorsanız, süreçlerinizi dijital ortama taşıyın, ana sistemlerinizle entegre edin. PaperWork platformu, her türlü uygulama ile kolaylıkla entegre olacak şekilde tasarlanmıştır. Entegrasyon, dijital dönüşümün önemli parçalarından biridir. Birbirleriyle konuşan uygulamalar, şirketlerin kaynaklarını verimli kullanmasını sağlar. Hataları azaltır, müşteri memnuniyetini yükseltir.
01
Firma dışındaki kullanıcılara özgürlük!
PaperWork’ün bilet kullanıcısı özelliği firma dışındaki kişilerin iş akışlarında ve dokümanlarla ilgili işlemlerde aktif rol almasını sağlayan ücretsiz bir kullanıcı tipidir. Bilet kullanıcısı ile firma içinden gönderilen herhangi bir formu dışarıdan doldurabilir ve belge yükleyebilirsiniz.
02
Kuralı değiştirin, ilgili formları ve iş akışları otomatik güncellensin!
PaperWork platformu, bütünleşik çalışan kural motoru içermektedir. İş akışlarında ve elektronik formlarda yapılan kontroller, sabit değişkenler, listeler, tablolar ve kodlama gerektiren kurallar merkezi bir kütüphanede toplanır. Kütüphanedeki kural bileşenlerinde bir değişiklik yapıldığında, formlar ve iş akışlarında değişiklik yapmadan tüm sistemin yeni parametrelere göre çalışması sağlanır. Kural motoru, iş akışının uyarlama süresini kısaltır ve destek maliyetlerini düşürür.
03
Doküman yaratmanın en kolay yolu.
Süreç sırasında dinamik belge şablonları, formlar üzerindeki verileri kullanarak, istenen dokümanı otomatik olarak üretir. Bu işlem sürükle bırak ile tasarıma eklenen, hazır doküman yaratma aktivitesi sayesinde, kod yazmadan gerçekleşir. Örneğin müşteri şikayetleri sürecinde, belirli bir adımda kullanıcı form üzerine şikayet cevabını girdiğinde, sistem müşteriye gönderilecek cevap mektubunu form üzerindeki bilgilerden otomatik olarak yaratır. Oluşan belgeyi, belirtilen kurala göre e-posta veya indirme linki olarak müşteriye yollar. Daha sonra da belgeyi, doküman yönetimi sisteminde müşteri dokümanlarının arasına arşivler.
04
Siz neredeyseniz, PaperWork orada!
Native Mobil uygulamamız ile süreç ve belgelere ofis dışındayken bile kolaylıkla erişilir. Çalışanlar, her ortamdan ve cihazdan gelişmiş mobil formlarımız ile yeni iş başlatır, belgeleri onaylar, revize eder ve atanan görevleri tamamlar. Mobil bildirimler (push message) kullanıcılar atanan görevlere hızlıca ulaşır.
Öne Çıkan Yazılar
PaperWork’ü görmeden karar vermeyin!
Daha önceden bildiğiniz sistemleri unutun. Bugünün ihtiyaçlarına göre değil, geleceğin ihtiyaçlarına göre yatırım yapın.