PaperWork’ün içerik servisleri, her türlü uygulamaya güçlü ve esnek bir şekilde entegre olmasına olanak tanır. Bu entegrasyonlar ihtiyaçlarınıza uygun olarak çeşitli erişim noktalarından belgelerinize ulaşmanızı sağlar. Çok sayıda belge arasında kaybolmadan farklı türdeki verileri verimli bir şekilde yönetebilirsiniz.
Veriyi en etkin şekilde kullanın.
PaperWork’ün tutarlı, doğru ve ışık hızında doküman yönetimi aracı, işletmenizin dokümanları depolamasına, erişmesine, paylaşmasına ve değiştirmesine ve çeşitli veri kategorilerini etkili bir şekilde yönetmesine olanak tanır. Kuruluşunuzdaki iş akışlarını kolaylaştırmak için dokümanlarınızı tek bir arayüzden yönetin ve işbirliği yapın; hem de kodlamaya gerek duymadan!
Kusursuz Bağlantı Kurun
Dokümanlarınızı mevcut sistemleriniz içinde sorunsuz bir şekilde taşıyın, bağlantı kurun ve her tıklamayla güvenilir, emniyetli ve kolay doküman yönetimi sağlayın.
Üretkenliği Daha Kısa Sürede Optimize Edin
Önemli dokümanlara her yerden erişmek artık ekstra adımlar gerektirmiyor. Ekip üyelerinize ve müşterilerinize güvenli, güvenilir bir bağlantı sağlamak ve yaratıcılığa ve üretkenliğe fayda sağlayabilecek büyük miktarda zaman kazanmak için süreçleri otomatikleştirmek için akıllı belge yönetimi araçlarıyla üretkenliği ve zaman yönetimini optimize edin.