Çevik Dijital Dönüşüm
PaperWork’ün SAP entegrasyon modülüyle eski sistemleri dönüştürmek, iş genelindeki süreç uygulamalarını artırır ve herhangi bir geçişe gerek kalmadan çevik, etkili ve üretken iş akışları oluşturur. SAP iş akışı entegrasyonu ile daha hızlı ve modern bir inovasyon süreci parmaklarınızın ucunda.
Maliyetleri Düşürün
SAP işlemleri ile ilişkili belgeler dijital ortamda yönetilir. Baskı, saklama, dağıtım maliyetleri düşer.
Hızlı Erişim
Belgelere hem SAP içinden hem de webden erişmek zaman kazandırır, verimlilik artar.
Güvenlik
Belge üzerinde yapılan her işlemin kaydı tutulur. Standartlara uyum garantilenir.
Performans
SAP sisteminin disk, işlemci gibi kaynak kullanımlarını optimize eder. Donanım yatırımını düşürür. Yedekleme süresini kısaltır.
Daha Düşük İnovasyon Maliyeti
Yeni iş akışları ve özelleştirmeler artık maliyetli operasyonlar gerektirmiyor. SAP iş akışı entegrasyonu, birden fazla entegre uygulama genelinde iş stratejilerini desteklerken veri ekosisteminizi kolaylıkla haritalandırmanıza ve kontrol etmenize olanak tanır.
Merkezi Yönetim
SAP hizmet ve uygulamalarını tek platformdan yönetin, süreçlerinizi iş akışlarınızın ihtiyaçlarına göre özelleştirin ve SAP sistemlerinizi aksatmadan entegrasyonlarınızın durumunu izleyin.
PaperWork SAP ECM UI, kurumların satın alma, fatura girişi, insan kaynakları, sipariş, kalite gibi bölümlerinde yoğun olarak belge işlemleri yapılan alanlarda etkin bir şekilde çalışır. Bu çözüm, doğrudan SAP S/4HANA ve R3 uygulamalarının içinden çalışarak belge işlem yükünü üzerine alır ve SAP sistemini rahatlatırken performansını artırır.
PaperWork’ün yapay zeka destekli belge maskeleme modülü ISDD, SAP’den kaydedilen belgeler içerisinde yer alan kişisel bilgileri KVKK’ya (Kişisel Verilerin Korunması Kanunu) uygun olarak maskeler. Bu sayede yasal düzenlemelere uyumu kolaylaştırır ve veri gizliliğini korur.
PaperWork SAP ECM UI, SAP ile tam entegre bir doküman yönetimi çözümüdür. Kullanıcılar, tek tık ile SAP içerisinden doküman arama, tarama, ekleme, versiyonlama ve paylaşma gibi işlemleri kolayca gerçekleştirebilirler. Kullanıcılar, alışık oldukları SAP arayüzlerini kullanırken , aslında PaperWork doküman yönetimi sistemini kullandıklarının farkına varmazlar. Bu entegrasyon sayesinde, doğru zamanda doğru belgelere hızlıca erişebilirler. Malzeme resimleri, prosedürler, sözleşmeler, insan kaynakları dokümanları, faturalar gibi belge türleri, SAP kayıtları ile kolayca ilişkilendirilebilir.
İki yönlü entegrasyon sayesinde kullanıcılar, istedikleri takdirde SAP içerisinden veya PaperWork’ün web uygulaması ve mobil uygulaması üzerinden belgelere erişebilirler. PaperWork’ün gelişmiş arama motorunu kullanarak, SAP içerisinden anahtar kelimeler veya belgenin içinde geçen kelimeler (OCR) ile her türlü belgeye hızlıca erişilebilir. Bu çözüm, belge yoğun işlemlerde kullanıcıların işlerini kolaylaştırır ve verimliliği artırır.
SAP arayüzü olmadan belgelere ulaşın.
Belgelere SAP kullanmadan PaperWork’ün kolay kullanılan web ve mobil uygulamalarından erişin.
Belgeleri SAP içinden URL link ile paylaşıp, kolayca PaperWork’ün web arayüzünden görüntüleyin.
PaperWork merkezi doküman yönetimi sistemi, tüm kullanıcıların, ortak belgeler üzerinde çalışmalarını sağlayarak işleri hızlandırır.
Çözümümüzün Sağladığı Faydalar
- Kullanıcıların belgeye doğrudan SAP arayüzlerinden ulaşması ile verimliliğin artması
- SAP içerisinde yapılan işlemlere ait belgelerin arşivlenmesi, işlem ile ilişkilendirilmesi
- SAP kullanıcısı olmayan kullanıcıların PaperWork web arayüzlerinden, SAP tarafından arşivlenen belgelere ulaşması sayesinde departmanlar arası iletişim performansının yükselmesi
- PaperWork’ün SAP ile entegre çalışması ile PaperWork web arayüzlerinden arşivlenen belgelerinin SAP ile kolaylıkla ilişkilendirilmesi ve SAP arayüzlerinden anında görüntülenmesi
- Belgenin versiyonlarının takibi ile güncel olmayan belge üzerinde işlem yapılmasının önüne geçilmesi
- SAP’nin sürüm yükseltmesi sırasında, belgeler PaperWork üzerinde arşivlendiği için, belgelerle ilgili işlem yapılmadığından işlem süresinin kısalması ve sistemin sürüm yükseltmeden etkilenmemesi
- Yetkilendirme ve detaylı log (tarihçe) yapısı ile belge üzerinde yapılan her türlü işlemin kaydının tutulması ile yetkisiz kullanımların önüne geçilmesi
- Belgelerin merkezi bir sistemde arşivlenmesi ile SAP, PaperWork veya diğer kurumsal uygulamalardan belgelerinin görüntülenmesinin mümkün olması
- Merkezi arşiv sisteminin yönetiminin ve işletim maliyetlerinin düşük olması
- Belgelerin farklı uygulamalar tarafından, tekrar tekrar alınıp bu uygulamalar üzerinde tutulmasının önüne geçilmesi ile verimliliğin artması
- Diğer kurumsal uygulamalardan PaperWork’e arşivlenen belgelere SAP içinden ulaşılmasının sağladığı verimlilik artışı
OCR, Tam metin arama (belge içinde kelime tabanlı arama)
MS Office, PDF, TIFF, BMP, JPEG, DJVU, MSG formatlarının görüntülenmesi
TWAIN Destekli her türlü tarayıcıdan belge tarayabilme
Belge indeks verileri (meta veri) üzerinden arama yapabilme
Yapılan sorgunun özel veya genel sorgu olarak kaydedilerek tekrar kullanılabilir
Belge versiyonlama ve eski versiyonların takibi
Sistemdeki belgelerin elektronik posta ile gönderilmesi
Kayıt tarihçesi, eposta gönderim tarihçesi
Yetkilendirme
Belge ekine not yazabilme
SAP Kullanıcı tablosu entegrasyonu
SAP Fatura Yönetimi
Fatura onay çözümümüz, tedarikçi ödemelerinin zamanında yapılması sağlar. Karmaşayı ortadan kaldırır. Her işlem adımının takip edilmesini sağlar. Fatura ve ekleri, onay, sorun çözümü veya iade gibi işler için doğru kişilere otomatik olarak atanır. Ofisten veya ofis dışından onay işlemleri yapılır. Faturalar, SAP içinden ya da uzaktan web veya mobil uygulamadan görüntülenir.
Karşılaşılan Sorunlar;
- Şirkete gelen e-fatura ve kağıt faturaların onay işlemlerinin uzun sürmesi ve kayıtların SAP sistemine geç aktarılması
- Onay ve kontrol işlemleri sırasında, maliyetli hataların oluşması
- Sorunlu ve iade faturaların takibinde yaşanan zorluklar
- Faturaların sisteme geç aktarılmasından dolayı, tedarikçilerin ödeme konusunda sürekli arayarak finans departmanlarını meşgul etmesi
- Onay sürecinde yer alan kişilerin işlem sürelerinin ölçülememesi ve onay adımlarının takip edilememesi
- Çalışanların performansların ve iş yükünün izlenememesi
- Fatura ve eklerine ulaşmada yaşanan zorluklar
Sunduğumuz Çözüm
PaperWork’ün SAP ile entegre çalışan fatura onay çözümü, karmaşık süreçleri kolayca sistem üzerinde yönetmenizi sağlar. PaperWork, SAP’nin FI, MM modülleri başta olmak üzere, diğer modülleri ile de entegre çalışır. Onay süreci sonunda, işlemi biten kağıt ve e-faturaların, muhasebe kayıtları SAP üzerinde otomatik olarak oluşur . Fatura ve eklerinin PDF’lerine, SAP kayıtları içinden doğrudan erişilir. Sistem onay işlem sürelerini kısaltmak için, farklı ortamlardan çalışacak şekilde tasarlanmıştır. Böylece süreç, onay adımlarında takılmaz, işler durmaz
Her ortamdan onay:
- Gelen e posta üzerindeki onay linkine tıklayarak
- Mobil uygulamadan (Native Mobil)
- Web uygulamadan (HTML5)
- SAP içinde çalışan PaperWork iş akışı modülünden
İş zekası tarafından oluşturulan gösterge panoları, fatura onay sürecinin KPI’larını takip edilmesini kolaylaştırır. Sürecin sorunlu noktalarını hemen tespit eder, süreç iyileştirmesi için geri bildirim sağlar, kişi performanslarını ölçer ve insan gücünün verimli kullanılmasını sağlar.
PaperWork elektronik faturalar, kağıt faturalar ve ekleri için merkezi bir arşiv oluşturur. Kullanıcılar yetkiler dahilinde, kolayca mobilden, SAP içinden ya da webden belgelere erişirler. Süreç sırasında belgelere hızlıca ulaşılması, işlemlerin doğru yapılmasını sağlar, insan temelli hataları ortadan kaldırır.
PaperWork ürün ailesi, süreçlerinizi ve dokümanlarınızı baştan sona dijital ortamda yönetmenizi sağlayan alt yapıyı sunar. Verimliliği artırmak için, fatura onay sürecini başka süreçleri de tetikleyebilir. Örneğin, fatura onay süreci tamamlandığında , PaperWork otomatik olarak ödeme onay sürecini başlatır, onaylar tamamlandığında, SAP üzerinde ödeme kaydını yaratır.